وبلاگ نمای اسپایدر,نرده شیشه ای,نمای کامپوزیت,نرده آلومینیومی

وبلاگ طراحی تولید نمای اسپایدر,نرده شیشه ای,نمای کامپوزیت,نرده آلومینیومی

وبلاگ نمای اسپایدر,نرده شیشه ای,نمای کامپوزیت,نرده آلومینیومی

وبلاگ طراحی تولید نمای اسپایدر,نرده شیشه ای,نمای کامپوزیت,نرده آلومینیومی

وبلاگ طراحی تولید نمای اسپایدر,نرده شیشه ای,نمای کامپوزیت,نرده آلومینیومی

بایگانی
آخرین مطالب

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نمای کامپوزیت

زیبایی نمای ساختمان یکی از نشانه های توجه به ساخت و کیفیت یک ساختمان است. هر چه متریال به کار رفته در نمای ساختمان با کیفیت باشد نشانه ای از توجه و دقت سازنده و طراح ساختمان است. ورق های آلومینیوم کامپوزیت یکی از بهترین متریال برای پوشش نمای کامپوزیت است که با داشتن تنوع طرح و رنگ متنوع و طول عمر بالا در برابر عوامل فرسایش محیط بیرونی و با قابلیت بالا برای شکل پذیری می تواند گزینه اصلی بسیاری از طراحان برای نمای ساختمان باشد. نمای کامپوزیت ساختمان به دو شیوه رایج به نام های هنگ و فیکس اجرا می شود. نمای کامپوزیت می تواند به عنوان عایق صوتی و حرارتی نیز عمل کند سطح آلومینیومی نمای کامپوزیت پوشش مناسبی برای حفظ نما در برابر تغییر رنگ و اکسیده شدن است و با توجه به انواع ورق های کامپوزیت می تواند به صورت خود شستشو نیز اجرا شود. نمای کامپوزیت ساختمان ازترکیب ورق های آلومینیومی کامپوزیت که از دولایه آلومینیومی و یک لایه پلی اتیلین به همراه زیر سازی آهنی و یا آلومینیومی و نوار های آب بند نما ساخته می شود.

نمای کامپوزیت

  • اکات استیل
  • ۰
  • ۰

پله استیل

پله استیل

این مدل پله ها برای مکان های مناسب هستند که محدودیت فضا داشته باشند. پله استیل اسپریال به دو صورت کف پله جوشی به ستون اصلی یا کف پله مفصلی که به وسیله پیچ مخصوص محکم شده تولید می شود. جنس ستون اصلی این نوع پله ها می تواند از لوله آهنی یا لوله استیل باشد. چهارچوب پله ها می تواند از پورفیل استیل یا آهنی ساخته شود و پا خور کف پله ها می تواند از جنس شیشه با ضخامت 20 میلمتر سن پلاست شده و سنگ طبیعی و مصنوعی یا چوب باشد. بر روی پله می توان از انواع نرده آلومینیومی, شیشه ای و استیل استفاده کرد. فاصله هر کف پله از یک دیگر باید بین 15 تا 17 سانتیمتر باشد و قسمت عرض جلویی کف پله باید بین 30 تا 35 سانتیمتر باشد. قیمت گذاری بر روی پله استیل بر اساس مدل پله استیل و کیفیت متریال مورد استفاده در ساخت پله استیل و تعداد پله ها محاسبه می شود.

پله استیل

  • اکات استیل
  • ۰
  • ۰

درب های لوکس استیل در واقع درب های سفارشی هستند که طرحی منحصر به فرد دارند که تنها یک بار برای یک مشتری ساخته می شوند. استیل به کار رفته در این نوع درب ها از بهترین نوع استیل یعنی 316 می باشد که با ضخمات حداقل 1 میلیمتر استفاده می شود. درب استیل لوکس از ترکیب شیشه های طرح دار و چوب های باکیفیت و ورق های استیل اختصاصب با طرح هایی زیبا همراه با یراق آلات و دستگیر و قفل بسیار باکیفیت ساخته می شود. قیمت درب استیل لوکس براساس طرح درب و ابعاد درب سفارش داده شده قابل محاسبه است و قیمت مشخص و عرفی مانند سایر درب ها ندارد.

درب استیل

  • اکات استیل
  • ۰
  • ۰

کاورهای استیل با توجه به اینکه جهت پوشش چه سطحی مورد استفاده قرار می گیرند نیاز به زیر سازی متفاوتی می باشند. معمولا جهت ورق کاری استیل ستون ها از ورق استیل ضد زنگ 304 و یا 316 که به صورت براق و یا خشدار می باشند استفاده می کنند. زیر سازی این نوع کاور می تواند به صورت شای آهنی از پروفیل 40 در 40 میلمیتر آهنی و ورق نبرد شده ویا زاویه داده شده آهن به عنوان زیر کار استفاده کرد که در این روش کاور کاری استیل ورق استیل به زیر سازی آهنی با چشب مخصوص چسبانده می شود و درز بین دو ورق استیل چرخانده شده در روی زیر سازی با زواری از جنس استیل پوشانده می شود. در زیر سازی با استفاده از ام دی اف باید از ورق استیلی با ضخامت بیشتر استفاده کرد زیرا در این مدل کاور مقاومت ورق نقش موثری در شکل پذیری استیل کاور شده بر روی ستون دارد.

کاور استیل

  • اکات استیل